David Cook - Always Be My Baby

Saturday, December 18, 2010

WAITING FOR SUMTHING EXCITING

AKU xtau la nape aku malam nie..tapi kan, selalunye, aku jarang taw luahkan perasaan aku kt orang len atau melalui sumthing mcm blog nie..aku just simpan dalam aty je, *tapi kalau dah jumpe tu,,serang je la kn? ha, ape lagy..blog nie je la tmpt aku meluahkan isi haty gwa yang korang kene dengar jgak sebab sape suroh korang bace? aku bwat tok aku, yang korang bace pesal?..hahaha! aku xhalang, just aku nk korang cube merasai ape yang aku alami walaupun korang dah rase dulu dari aku, tapi ape aku kesah..rase la kali kedua,,hahahahah!!!

hehe..berdasarkan tajok aku post kali nie, ia mengisahkan betape aku menunggu for sumthing tapi xdapat, malah worse ! *kalau xtau, just bace balek previous post gwa, t korang paham,, hehe. Sambung balek, ha..tadi dalam FB, aku sebenarnyer ngah tacing hardcore ngan dier sebab mane x nyer..aku menunggu saat nie tok aku berdating ngan die,,then tetibe die boleh plak melayan kawan dier wat blog dari melayan aku? * kalau korang stand in my shoe, korang dapat rase x ape aku rase? sakit/kecik aty x? aku malas la nk ber cengkerama dengan die dalam FB alsebab FB uh umum* ceh, macam blog nie x umum plak ea?,so, aku luah la kt sini..mane x panas beb, gwa punye la tggu die bapak lame dari pagy., die plak syok2 die je layan kawan die wat blog tanpe pkir lgsung ape perasaan aku kt sini macam mane..[walaupun aty nie membenarkan, tapi paham2 la yang aku nie memerli tapi she still didn get it..urghh~

Aku sebenarnye xsuke la nk gado2 or nk kecik2kan aty dier, aku sayang giler babi kowt kt dier[ hey leman! ape carut2 nie?] *kan aku dah warning korang dari start2 korang nk bkan blog nie "18 ABOVE ONLY' ? tapi tu la, manusia mane yang xde perasaan walaupun orang tu sekering2 umat, tapi jaoh dari lobang lubok aty dier, die still ade perasaan beb..huhh..skarang nie, waktu aku menaip blog nie yang xphm langsong camner nk gune, tapi die plak khusyuk melayan kawan2 dier wat blog, * sadis x aku kt sini..isk,,isk,, pnjm tisu, nk lap air mate.,.(cewahh, jiwang tol mamat nie) ya! aku memang jiwang,,korang xtau ,aku jiwang ngan dier je! ngan orang len x, korang tau x !?

Aku biler nmpk pempuan laen yang lawa or much more hot, tapi aku still xbleh la pndg diorang..aku rase macam buang mase je aku pandang diorang., sume nie sebab ,,,aku pown xtau la nk cakap camner..maybe haty aku dah tertutup kowt nk pndang pempuan laen, *aku siyes dowh..kalau Camilla Belle cube nk ngorat aku pown aku bleh just go away je la.. haih,,nk kate aku memaen, aku penah nanges depan dier, nk kate aku mengongkong dier, aku benarkan dier wat ape saje n all i need is just tell me ape yang dier nk wat..tu je kowt~, nk kate aku nie terlalu sayang sgt kt die, mmg betol, tapi adakan kasih sayang aku nie die anggap sebagai satu yang merimaskan? *i dont think so.. tapi aku xtau la,, nape ape yang aku nak daripade die,,sampai sekarang aku still xdapat..iaitu 'layan la aku macam mane aku layan kau sayang..' . . .besar sgt ke permintaan aku? *ntah,, ye kowt..hehehe

haih,, mlm nie , hajat aku masih lagi berdegup..sebab die kate nk kol aku malam nie.. n wish me that we will be happy forever ever after !! *walaupun happily ever after uh xwujud tapi bercita2 ke arah tu x salah kn?  hehehe..chowz~

No comments:

Post a Comment