David Cook - Always Be My Baby

Saturday, December 18, 2010

GOOD VS BAD

SEPERTI yang korang semue tau, mlm tadi gwa kol smpi kul 4 kowt  . .* ntah la, aku xperasan, hp gwa xbrlampu, so, its a bit happening sebab, ade event berlaku malam tadi..hehehe..*yang tau tu, TAU LA~

Haih, berdasarkan tajok post gwa ari nie, aku nk bercakap tentang pendapat gwa about good and evil. Ok,1stly, aku nak korang paham ape yang gwa maksudkan dalam konteks G.A.B iaitu *good and bad ni, its about, good memory, and bad memory in our life. Kalau korang nak tau, aku actually, sebenar-benarnyer dan tiada yang tak benar melain kan yang benar,,,, ok, kte bagi kan   good : evil uh ratio dier 6 : 4 . k? SO, aku ade good memory yang lebih banyak berbanding ngan bad memory, you got it? *hehe, sory, cakap cam keling plak..

GOOD ----->
Dengan ade nyer penambah perisa dalam hidup aku nie iaitu si dia [Amalya Talib] , hidup aku bertambah gembira n ceria n better than my life before i engaged with her. .You want to know sumthing , she gave me a new breath in my life! She changed me a lot! she gives me a lot of good memory actually. Banyak kenangan yang aku lalui waktu aku bersama dengan die taw. Walau pun aku couple ngan dier xsampai setahun lagy, tapi  hubungan kami dah macam orang yang dah 5 tahun in a relationship!! Bahagianya kami~ Terlalu bahagia hidup aku bersama dengan dier..aku xnk la cakap serapat mane hubungan kami, korang pandai2 la pkir sendiri,*tapi jangan pkir yang bukan2 ea, aku tombok kang!  Kalau lah kan tetibe kami nie bergadoh, aku sanggup mengalah and sanggup pjuk dier balek taw even dalam situasi uh , dia yang bersalah.  Aku xnak n takut sangat kehilangan dier..korang kene paham, aku terlalu menyayangi die n terlalu cintai die. Aku xsanggup tgk die pergi meninggal kan aku sebab aku sakiti die, Xnk! XNAK !!!!!!

BAD ----->
Aku kat sini bukan nk perburuk kan atau memalukan atau mengaibkan isteri gwa, ade ramai lagi perempuan kat sane, pkir jaoh sket,k?, tapi . . . .ok, aku xnk cakap, sebab die terlalu banyak memberi kenangan manis n bahagia antara aku ngan dia, ok. *Aku ingin menyampaikan konsep GAB sebenarnyer. korang kene paham. hehe.. As you all know, dunia nie mesti mempunyai konsep Yin and Yang,( positive n negative) . Setiap bende baik mesti ade yang xbaik. betol x? dalam Al Quran pown menyata kan bende nie ada, cume korang yang xbace Al Quran je yang xtau ape aku cakap nie. Sometimes, The one that you loves, sedikit sebanyak mesti penah menyakitikan korangkan? *xyah la nk tipu diri sendiri, ngaku je la korang penah sakit..sume org camtu la~ Its same goes to me, BUT, all i have to do is just convert it to be a happy moment . korang boleh bwat x ape yang aku cakap nie? hehehe..ingat nie, walau pown saket, tapi korang kene bwat jgak . Kalau korang sayang kt dier, you have to do it and let his or her know it..tapi jangan direct! ha, jangan direct, nti korang gak yang sakit! Hehe, k you all? *ceh , dah macam Dr. love yang baru dapat PhD gitu~ hehehe..


Aku rase, maybe setakat nie je kowt gwa bagi nasihat kt korang, nti kalau aku ade mase lagi, aku bagi lagy nasihat kt korang, k? Skang nie gwa nk berdansa berdating ngan awek aku through the phone. hehehe, jangan jelez ea?..chowz~

No comments:

Post a Comment