David Cook - Always Be My Baby

Saturday, December 18, 2010

THE BORING DAY

HAI , dah naseb badan la katekan, semalam , mak aku berangkat ke Perlis ntuk jadi pemain bola jaring kebangsaan* mak aku tuh tererr taw, kalau beran, meh la lawan ngan mak aku! tapi die skang nie kaki die saket, so, maybe die kurang menonjol daripade zaman mude2 dulu (ceewaaahh!)!

      Hari nie plak, aku kene jage adek aku yang lasak tahap hyperbola hyperaktif yang hardcore nye!! So, kene la aku masak kan diorang sumthin tok diorang makan. * kene jadi abang mithali taw! hehe, aku masak kan diorang meggie kari yang diorang kate sedap la kan, Dah kate sedap tu , aku tumpang la sekaki! * sndiri masak, sendiri makan, ape la~ "hmm.. sedap gak aku masak,,BAK SKET!! hahahaha!!" *jahat x aku, hehe..Eh, dah aku masak, sukati aku la nk makan ke x !

Huhuhu..ari nie jgak my heart nye mesej boleh dikire ngan jari tangan aku nie yang macam sotong. * sebab panjang sangat kowt.. Lagy la aku kebosanan [nape xmcj die leman?] ha, die ari nie kind of busy ngan majlis umah kahwin, ngan gi carefour tok bli barang ngan mama die, then gi tolong kawan2 die bwat blog, *huhh, ,  tapi aku xnk la kacau die, t kate aku nie kacau die nk wat keje die. So, aku pown tggu la..nk cube tido, xbleh sebab adek dok merengek n menanges sebab begado same sendiri, nk have fun, si dia xsuke plak aku menDOTA, so, aku just termenung je la kt depan tivi aku yang xbleh tayangkan channel alsebab kebengongan astro assistant yang sengal xreti nk tuka astro biase ke astro b-yond. *korang paham x ape aku tules..hehe sorry~  Bosannn!!!~

Hmm...aku rase macam nk gi jenjalan pown ade gak, tapi member gwa plak satu malaysia* maklum la, dok skola boarding school, mmg kengkawan satu malaysia la..serantau negeri ade..So , memang aku xberjalan la bile aku dok umah~,then skarang nie, aku nk on9, waktu malam je bleh sebab internet kt umah aku nie ber'share' ngan ex kedai abang aku* sebab die dah bankrap daa.. lagi la bertambah kebosanan aku ari nie..huhuhu~ so, aku harap korang xkene la macam aku kene n kalau korang kene pown, kite same naseb woii!! hahahaha! aku jugak berharap malam nie aku xbosan n hoping that sumthin exciting happening to me this nyte! till then, chowz~ 

No comments:

Post a Comment