David Cook - Always Be My Baby

Friday, December 17, 2010

Once Upon A Newbie

ASSALAMUALAIKUM kepada semue blogwalkers !!!  By the name of Allah,* yea, aku muslim, asal? xpuas aty? I started my blogger activity with bless of Him! Akhernye , setelah berhempas-pulas aku menunggu* ha? bahase ape aku gune nih? setelah lame gwa menunggu mase tok wat blog, akhernyer aku berjaya juga! *tepuk skett . . so, dengan tajok utamanyer yang kind of mengarut merepek, *tapi bagi aku betol la..aku nie baru je menjejakkan carkey(bagi yang xpaham, kaki !) gwa dalam dunia blogger nie n I hope korang sume sudi mengajar aku selok belok dunia blogger ini. Hehe..

bagi yang tertanye2 kenape aku bwat blog nie kan, ha!! korang nk tau knape? kenape aku bwat blog nie? hmm..suke2 je kowt! *sumpah merepek giler aku nie..dah la banyak tanyer hehehe,,actualy, aku wat belog nie sebab ; [sila lihat muka sebelah bawah]

  1. Aku punyer suke la! korang kecoh aper!! hehe..
  2. Sebab aku baru je abes SPM! then aku xtau nk wat ape, asyik2 FB je, bosan gak arr~
  3. Aku rase blog ni, hmm... interesting~ so, aku try la! * hey, im a teenage k? ade sifat ingin tau ,
  4. Aku nak isi mase lapang aku ngan something that not bored n not nerd !? nanti aku xde la jadi macam remaje2 sekarang nie yang suke membazer mase ngan wat keje, i mean keje yang x berpaedah!@ * daripade gwa wat bende camtu, bek gwa layan blog, btol x bro?
  5. Hmm..its my sweety yang punyer request ! *die kate die nk tgk kemahiran aku memblog (fine! i try my best n i will prove to her that i can do anything for her! hehe..)

So, korang dah tau kan ape tujuan aku wat blog nie, so , we continue. . . * sebenarnyer banyak lagy nk type tapi ntah la tetibe je baru sekerat jalan gwa mati idea plak..hehe, sowie~

Aku actually xreti giler babeng nk menaip2 post sumthin kt blog panjang2 nie tapi alsebab buah hati cinte gwa teringin sangat nk tgk aku ber'blog' , so, *atas nama cinta aku wat je la..

So, THEME blog gwa nie actually, " LOVE AND LIFE " hal ini kerana * what the!? ko ingat ni karangan BM!? aku amat teramat2 la bosan n teramat2 la tertarik ngan blog *ha,amati la betul2 yea  and aku suke isi mase lapang aku menaip2 bak kate baby aku, 'keyboard menari'  , Lagi pown, aku memang suke menaip2 sebab aku interesting in IT from standard school lagy, hehe* chomeyl x aku..LOLX! Ha, kalau korang macam xsuke ngan blog aku nie, just post je kt FB aku..korang taw x FB aku ape? [Ha, yang mane tau tu, TAU LA~] hehe, secret2!

Dengan post aku yang 1st n xseberape nie, sedar xsedar aku dah tulis* ape la tulis? type la bro! bapak panjang! waa!!! terkezutt denn! hehehe...kalau korang nk tau aku ngan lebih mendalam, just go through my profile n terus menerus la mengikuti perkembangan gwa dalam blog ni yang AKAN menjadi best nih!! HAHA!! chowz~