David Cook - Always Be My Baby

Sunday, December 19, 2010

ENTHUSIASTIC

ENTHUSIASM = spirit of happy , spirit of sad, spirit of sports, spirit of FACEBOOKing, spirit of eating, spirit of anything in your life. thats mean enthusiasm. Mesti korang tertanye2 kan knape lak tetibe si leman nie dok mangat pasal semangat nie? *well, mangat uh is equal to spirit laa! hahahahahahaahahaha!! wah! Gelak besao aku ea?

Entah la, aku pown xtau knape la aku bersemangat nk tulis bende2 camni, tapi aku tau korang yang kt luar tu mesti bersemangat jugak kn3? tak kurang jugak yang xbersemangat nyer..ok. Meh sini ku share sumthing ngan korang. Hehe..bagi aku, aku akan bersemangat biler aku dengar lagu trance, techno, electro, RnB, korang nk tau sebab ape ? sebab aku nie kaki party! aku nie kaki club! yea!! *jgn salah anggap, aku bukan kaki minum ea? aku jgak bukan kaki drugs, tapi aku nie suke dengar lagu2 camtu sebab aku can feel  that spirit of dancing suddenly posses me spontaneously bile aku dengar lagu2 camtu. Well, Thats one of the point la aku boleh bersemangat tetibe .* wah! pelik ko leman?


Next is, aku akan bersemangat bile aku enjoying the day with my lovest, including my friend, my family AND especially my special one yang hadir dalam hidup aku 28 June 2010! kalau aku bersame dengan diorang, aku rase sume yang masalah2 aku semua akan hilang buat seketika. Dan kalau aku rase nk selesaikan masalah aku, aku akan berbincang dengan diorang. Dengan berbincang nie, kite dapat dengar pendapat bagi dua2 belah pihak * kalau ade lebih dari dua pihak, xpe, dengar jgak!@ hahaha!  . Lepas tu, kite jugak boleh mengelakkan kita daripada bergaduh. Kalau korang nk tau, waktu bergaduh jgak la semua yang all the truth will come out ! ( i mean the truth yang menyakitkan* ouch! ) Korang nk ke bergaduh ngan orang yang korang sayang? mesti xnk kn? ha, so, buat2 la berbincang . okeh? Gud . hehehee..

Aku rase aku mengarut panjang sangat kowt sampai lari dari tajuk utama aku ea? hehe..ok2, back to basik basic. Ha, Korang nk bersemangat cepat x? Cube korang gelak sepuas2 hati korang. Mesti korang rase bersemangat kn? *kalau ye pown nk gelak, bagi la diorang sebab ape nk gelak . hehe, ok, Kang kalau korang gelak tetibe , mesti orang pikir korang nie owg gile plak sebab gelak sowg2..hahahahaahah!! Alaww..korang pepandai la ingt balek perkare ape yang boleh buat korang gelak..hmm, macam happy moment ke ngan friends, ngan family, ngan your girl/man. Aku jamin, korang kompem terbungkang gelak sampai terkeluar semua isi perut korang yang baru telan McD tuh..hehehe~ *aku suke McD, korang?


Korang nk tau benefit nye kalau korang bersemangat nti? Ha, hahahah! Cube la korang buat, t korang rase sendiri..*alah! sengal nyer leman, cakap je la ngan diorang! ok. Kalau la korang dalam satu pertandingan. then korang lak dah nk kalah..mesti korang rase down kn xmememasal? Ha, salah sorang kawan korang mesti cakap ngan korang , "weyh , c'mon la , bersemangat la sket! baru la kite boleh menang~" hehe..kn, kan ,kan? Ok, kalau korang bersemangat, korang boleh fokus taw dalam suatu perkara and you know what, its really help you a lot!! C' mon guys! try it out!

Let YES will be your NO ! Cube korang try cakap YES! !!! kuat2!! n banyak kali, * ish leman nie, dok suroh org cube je, aku boleh kuarantin gerenti la kt korang, boleh potong jari gwa yang macam sotong nie bagi anjing korang makan la kalau korang x bersemangat~ Hahahahahahahahahahahahah!!!*korang bela anjing ke? Aku rase aku dah makin banyak mengarut dah, cukup la leman, xyah menggile la kt sinie.. okay2, i nk stop la nie..hish korang nie..nk bersemangat pown taboleh taw..hah! K lah..Aku malas la nk pening2kan kepale korang lagy..dah ckup byak input yang korang dapat ari nie kn? Ok lah..perot gwa pown  dah bersemangat nk hadam makanan nie..die asyik meragam je nk makan, nk makan..so, aku blah dlu ea? try la buat..It will makes your life better. Trust me! chowz~

No comments:

Post a Comment