David Cook - Always Be My Baby

Sunday, December 11, 2011

THIRST 2011 - TIESTO!

Hello and Welcome back Fick! =.=" Blog nie dah bersawang-sawang dah sebab kau dah lame tinggalkan dia. lepas tu baru sekarang kau nak update semula blog ko nie? *"tak lah, aku just happy bile tengok my baby gurl dah start blogging back!"* Hehe, selepas sekian lama kau berdiam akhirnya kau bermula semula aktiviti masa lapang kau dengan memblogging a.k.a blogwalking ! *sudah lama gua tunggu ini masa~

merujuk kepada perkara di atas, *hah!macambuatkaranganseyh!* Pada 10 Disember 2011 bersamaan hari Sabtu, Heineken Company buat satu Music Dance Festival yang menjemput The best DJ In The World ke Sepang International Circuit, Sepang, Malaysia iaitu TIESTOOOO!!!!!! Aku bukan nak kata ape la kan, tapi bagi aku that night was the BEST event I've ever had so far !!! Fuyoo besttt gilerrr!

That night aku ber-dance 5 JAM NON-STOP!*korang percaya tak? Tapi seriously korang tak rasa nak berhenti menari pown sebab lagu lagu diorang sangat memukau sasau doe ~ event kau sedar yang kepenatan telah menyelubungi diri korang tapi korang tak boleh nak berhenti sebab lagu yang dimainkan akan memaksa korang untuk terus menari ! #tu yang sampai satu badan aku sakit-sakit sampai sekarang. :-P Malam tu ada 3 DJ yang agak gempak sangat yang hadir tampilkan lagu2 berunsur House, Trance, Electrolica, Hypnotize Trance dan seangkatan dengan genre tersebut. DJ-DJ tersebut ialah DJ Gabriel, DJ Blink dan DJ Tiesto ! Here They Are!!


Dj Blink
Thirst Party Promotion
Dj Tiesto
Sorry, can't show you DJ blink cause aku tak ade picture dia (Gi cari sendiri la kalau nak kenal sangat@)

Antara lagu-lagu Top yang Dj Tiesto main waktu malam 10 Dec :

  • Kaleidoscope (remixed)
  • Escape Me (remixed)
  • Feel It In My Bones(remixed)
  • Knock You Out(remixed)
  • Louder Than Boom(remixed)
  • Surrounded by Light(remixed)
  • Maximal Crazy(remixed)
  • Work hard, Play Hard(remixed)
  • Lethal Industry(remixed)
  • Feel It(remixed)

Semua lagu di atas sudah di Mix kan for more excitement! Perghh!!! Mix tak macam sedap pulak kan~



\o/\0/\o/ Tiesto! , Love You Bro!!!!




~chowz~ 

No comments:

Post a Comment