David Cook - Always Be My Baby

Monday, December 12, 2011

PERASAAN YANG AKU SELALU RASA~

AMARAN! POST KALI INI BERUNSUR PERASAAN. JIKA RASA GELI DENGAN POST MENGENAI PERASAAN, SILA BLAH DARI BLOG AKU!!

Korang pernah tak berimpi DAN sedang membina satu istana pasir yang besar, yang sangat-sangat besar? Aku jamin korang mesti pernah berimpi sesuatu yang tinggi. Kemudian, ape yang korang impi kan itu lagi beberapa percent lagi nak achieve, TIBA-TIBA, , it just a hit of one small rock and everything goes wrong at the climate time. Korang pernah rasa tak perasaan macam ni? *errmmmmm.....

Aku tengah rasa perasaan tu, , :'(

It just a few days more to my climate date of year 2011. And suddenly , it just fallen~ just fall, and hancur berkecai~ punah semua harapan aku yang bergunung tinggi yang aku memang komfirm everything's gonna be smooth. Tak apa, aku nie jenis yang senang faham orang. Tapi aku tahu, orang yang paling dekat dengan aku pun masih tak dapat memahami aku . Maybe aku ini jenis yang selalu manipulasi keadaan sampai kan orang lain tak tahu aku happy atau tak, okay atau tak , dalam situasi tersebut.

Aku tak nak orang yang aku kenal tak suka/tak selesa dengan aku yang sangat-sangat sensitif..ini kan pula dengan orang yang aku sangat sangat sayang. So, aku dengan full effort akan tutup dan cover habis semua perasaan aku dengan keluarkan perasaan faham dan suke dan enjoy dengan keputusan orang itu. Namun pada hakikatnya???

Since bulan Mac-Disember 2011(equal to nine months) aku menunggu detik ini, bagi korang jangkamasa nie mungkin sikit, tapi bagi orang yang type macam aku, aku rasa aku berhak untuk sedih. Merindui orang tersayang yang duduk nun jauh dari diri ku, kemudian menangkis perasaan rindu dengan keadaan aku yang dikelilingi perempuan EVERYDAY(sebab aku duduk U, aku berselisih dengan ladies di mana2,bukan sebab aku playboy ok?), dengan aku asyik lihat couple2 sekelilingku bahagia EVERYDAY dengan others challenge-challenge yang aku hadapi EVERYDAY, aku tak ada lah cakap yang aku ni baik, tapi aku tolong couple2 yang hadapi masalah bercinta banyak kali dah tapi aku nya masalah? masih macam tu, masalah orang aku leh selesaikan tapi masalah sendiri??hmmm,lantak korang lah ape yang korang rasa tapi, , aku rasa aku berhak untuk desperate untuk jumpa dia A.S.A.P.

Tapi aku tahu, manusia hanya merancang, tuhan yang menentukan . Tak apa, aku redha dan aku faham dengan masalah yang engkau hadapi, dengan perasaan yang engkau hadapi, dengan plan yang kau rancang tapi tak jadinya lagi..Aku dapat rasa pengorbanan kau. Sebab itu aku beria-ia / berusaha gila gila untuk jumpa engkau. Tapi aku rasa kita akan dapat jumpa lagy dalam tahun 2012 nanti, sebab aku tahu kau sangat busy every week dan aku sangat tak busy every day and week kn, Dah lama aku nak cakap ini dekat depan kau(LIVE) sambil peluk kau agar kau dapat lihat betapa betul nya aku rasa ini everyday tapi aku tahu, peluang itu sudah hancur punah , , , : "I MISS YOU SO SO MUCH~~" :'( :'( :'(

No comments:

Post a Comment